Jag har aldrig tvekat en sekund på mina känslor

Men trotts det känner jag så otroligt starka mina känslor är nu. Det är kärleken och längtan tillsammans. Hjärtat ringde från Kirruna igår och jag blev så glad att jag börjad gråta i kön på maxi. Jag blev så lycklig för att jag fick höra hans röst. I morse skrev han ett fantastiskt sms och nu vill jag bara ha honom här. Idag är jag ledig och det är så skönt. Har entligen fått lite gjort. Har städat. Överallt, torkat av alla skåp i köket. Hade till och med lite kul när jag jag damsugade bort alla råttor bakom soffan, flyttade lite,  så nu står möblerna helt fel. Haha. Men nu har jag tänkt att ha möblerna så här till hjärtat kommer hem. Nu ska jag på maxi och köpa lite rengöringsmedel och frukt. Tänkte tvätta ur kylskåpet och ugnen idag också. Solen kommer och går här i göteborg. Hade önskat 25 och sol. Men om bara 2 veckor får jag min dos. Nu ska jag njuta av att jag inte måste jobba. Ska och träna om någon timme och sen kanske jag tänkte ringa någon kompis och ta en promenad på stan.

En låt tillägnad min älskling

Al Green: "Let's stay together"
I'm, I'm so in love with you
Whatever you want to do
Is alright with me
'Cause you make me feel, so brand new
And I want to spend my life with you

Nu har älsklingen åkt

Nu har älsklingen åkt
Nu har han åkt till fjälls och trotts att det bara var 3h sedan han åkte så saknar jag honom.
Jag kan inte ringa honom. Allt jag tänker på är honom och hans fina leende.
Vi har aldrig varit ifrån varandra så här länge, men jag är inte orolig. Han kommer
ha jätte trevligt. Den här resan gör han varje år och är jätte viktig för honom och jag
tycker det är kul att han har en egen grej som han älskar.

The Cajak team! ready for the Olympics

The Cajak team! ready for the Olympics
The swedish-swiss-team

Bring back the cajaks

Bring back the cajaks
The cajaks was heavy but it was worth it!

Cinzia was very quick!

Cinzia was very quick!
first time in a cajak and she was like a profi. She never fell in the water.

Cajaking around the lake

Cajaking around the lake
It was beautiful and Milena got a great work out. After she enoyed swedish

Rubarbpaj and mose. (Elch fleisch)


It was hot! Milena and Cinzia got tan!

It was hot! Milena and Cinzia got tan!
Sehr laute schwedische musik im hintergrund und zum trinken alkoholische getränke!

Milena lächelt die ganze zeit

Milena lächelt die ganze zeit
She sad that i was very funny and very fast. She had pain in her as after. hihi

Die sonne scheint

Die sonne scheint
We went out whit the "Askeladd" (boat name) and it was very nice.

Cinzia was brave!

Cinzia was brave!
She was the first to try, and she liked it very much. She had a firm grip
and did not fall of.