Älskade familj


I min familj gillar vi att umgås med varandra. Gud vad jag älskar min familj!
Saknar att inte ha dem nära mig varje dag.

Denna karl gör mig till världens lyckligaste tjej


Sex km rullskidor i full fart. Känner mig ...

img_1642 (MMS)

Sex km rullskidor i full fart. Känner mig redan starkare. Vasaloppsmusklerna vaknar sakta till liv. Hittills har jag åkt 1 mil, 5 km och 6 km.


Mysmiddag med oxfilé

img_6175 (MMS)

Mysmiddag med oxfilé


Fick även ett kanon fin fiskporslin av mor...

img_2668 (MMS)

Fick även ett kanon fin fiskporslin av mormor och Bengt!


Bästa mamma och pappa gav mig en fin exame...

img_3304 (MMS)

Bästa mamma och pappa gav mig en fin examenspresent


Gick upp för att träna i morse. Måste komm...

img_1285 (MMS)

Gick upp för att träna i morse. Måste komma igång. Sedan jag började jobba har i princip inte rört på mig. Dock gick inte allt som planerat och jag fick vända i dörren.


Lite middag

img_5061 (MMS)

Lite middag


Dags för möte med reklambyrån

img_6271 (MMS)

Dags för möte med reklambyrån


Mitt hjärta är bäst. När jag kom hem igår ...

img_1324 (MMS)

Mitt hjärta är bäst. När jag kom hem igår hade han städat hela lägenheten och tvättat.


Stakning = blåsor

img_3758 (MMS)

Stakning = blåsor


Fem kilometer stakning så här på morgonkvi...

img_7590 (MMS)

Fem kilometer stakning så här på morgonkvisten


Dags för den riktiga premiären!

img_5208 (MMS)

Dags för den riktiga premiären!


Kvällspromenad med Sofie

img_5961 (MMS)

Kvällspromenad med Sofie


Mycket juridik knäckande idag!

img_6438 (MMS)

Mycket juridik knäckande idag!


Jag överlevde rullskidor!

img_0068 (MMS)

Trettio min stakning. Jag överlevde mitt första pass trots att jag köpt en för liten hjälm (som jag fick lämna hemma). Insikter 1. Det är jobbigt 2. Man får inte åka med bakvikt 3. Hjälm är ett måste! 4. Balansträningen har gett effekt 5. Det är skönt för kroppen 6. Det finns inga spår (?) 7. Det blir mer små muskler kring fötterna som får jobba nu än om man haft ett spår. 8. Det känns som de tre första milen på årets öppna spår!


Dags att inviga!

img_2628 (MMS)

Dags att inviga!


En underbar helg


Veckan var tuff med magsjuka och feber men mot helgen kändes det bättre.
Familjen kom med kärlek och värme vilket verkade hjälpa mig att tillfriskna fortare.
Här ser ni en lycklig examens tjej!

Nu har familjen åkt hem och jag saknar dem redan!


Familjen nere i Göteborg


Dagen började med en promenad uppe i Ksjön. Underbart område!
Här uppe letar jag och hjärtat efter boende.

Efter en indisk lunch åkte vi ut till Långedrag och tog en glass och en kaffe.
Sedan strosade vi runt bland båtarna. Lite solning blev också!

Kändes som vi var utomlands. Mysigt att hela familjen är nere hos oss.

Sen åkte vi upp till Delsjön och tog ett kvällsdopp innan vi åkte hem
och åt makrill och såg på slagern.

Härligt!
Själv valde jag att stå över tills jag blivit helt frisk.


Kanon gott med egen fiskat

img_7249 (MMS)

Kanon gott med egen fiskat


Hjärtat bjuder på makrill

img_7894 (MMS)

Hjärtat bjuder på makrill


Steker i solen vid Långedrag

img_9426 (MMS)

Steker i solen vid Långedrag


Toppen tycker mamma

img_8131 (MMS)

Toppen tycker mamma


En piggare och gladare tjej idag!

img_1986 (MMS)

En piggare och gladare tjej idag!


Pappi tar hand om Clarissa

img_0826 (MMS)

Pappi tar hand om Clarissa


Mamma och hjärtat tyckte det var jätte skönt

img_1877 (MMS)

Mamma och hjärtat tyckte det var jätte skönt


Ksjön bjuder till bad

img_0913 (MMS)

Ksjön bjuder till bad


Från sjukhussäng till examensmiddag


Hela familjen kom ner till Göteborg igår för att fira min examen. Det var
tur att jag började känna mig allt bättre framåt kvällen.

River Cafe var valet för kvällen - utsikten var kanon!









En mycket trevlig kväll fylld med skratt och kärlek!


Fyra bitar sushi och lite luft. Börjar kän...

img_4724 (MMS)

Fyra bitar sushi och lite luft. Börjar känna mig allt piggare. Kan både sitta och stå nu.  Magen är fortfarande oharmonisk vilket är besvärande. Jag tar det lugnt och hoppas på små framsteg.


Hjärtat har fixat lite frukt till mig. Jag...

img_0537 (MMS)

Hjärtat har fixat lite frukt till mig. Jag ska ge det ett försök. Behöver få i mig näring!!


Hjärtat skickade denna bild. Han har köpt ...

img_2870 (MMS)

Hjärtat skickade denna bild. Han har köpt lite nya kläder. Jag tycker verkligen att han är jätte stilig!


Det tog mig nästan två timmar att komma he...

img_8362 (MMS)

Det tog mig nästan två timmar att komma hem. Det på SF var så snälla emot mig och gav mig glass. Tack!!


Det känns som att jag ska spy men jag uthä...

img_1189 (MMS)

Det känns som att jag ska spy men jag uthärdar. Kundbesök vid halv sex så det är bara att kämpa på.


Ont i magen idag :-(

img_9620 (MMS)

Ont i magen idag :-(


Firar värmen med bubbar

img_3263 (MMS)

Firar värmen med bubbar


Kvällspromenad

img_2271 (MMS)

Kvällspromenad


Idag är det ruskigt varmt! Får köpa med mi...

img_0493 (MMS)

Idag är det ruskigt varmt! Får köpa med mig en kall cola till jobbet!


Lunchdate med Pettson och Hjärtat

img_5648 (MMS)

Lunchdate med Pettson och Hjärtat


Jag är redo för 27 grader

img_4537 (MMS)

Jag är redo för 27 grader


Jobbat hemifrån en timme. Nu är det dags f...

img_3073 (MMS)

Jobbat hemifrån en timme. Nu är det dags för möte. Sedan blir det lunch med hjärtat vid tolv.


Från 25 grader och sol till störtregn och ...

img_2830 (MMS)

Från 25 grader och sol till störtregn och åska - sommaren är här!


Ärtsoppa, tomatsoppa och ärtstopp till ist...

img_0247 (MMS)

Ärtsoppa, tomatsoppa och ärtstopp till isterbanden


Rostad tomatsoppa med kräftstjärtar

img_4517 (MMS)

Rostad tomatsoppa med kräftstjärtar


Styr lite bränna på lunchrasten

img_2445 (MMS)

Styr lite bränna på lunchrasten


Smootie med basilika och lime

img_5643 (MMS)

Smootie med basilika och lime


Dags för kvällsfika och mästarnas mästare

img_5824 (MMS)

Dags för kvällsfika och mästarnas mästare


Jag och hjärtat tog en spontan tur bort ti...

img_6933 (MMS)

Jag och hjärtat tog en spontan tur bort till Matilda


Byter ut jordnötssmöret (Jag har ätit 4 bu...

img_9394 (MMS)

Byter ut jordnötssmöret (Jag har ätit 4 burkar på 2 veckor. Hjärtat tycker att jag är äcklig som äter jordnötssmör med sked. Sen får jag ont i magen också. Men gott är det!!) mot frysta granatäpplekärnor.


Risken när man solar med strumpor på är at...

img_4892 (MMS)

Risken när man solar med strumpor på är att man får...


Fem km inlinnes i lugnt tempo. 25 grader i...

img_7573 (MMS)

Fem km inlinnes i lugnt tempo. 25 grader i skuggan. Jag är genom blöt av svett.


Glass med Simon

img_9329 (MMS)

Glass med Simon


I GP idag

img_8308 (MMS)

I GP idag


Matilda och lilla Sture

img_9597 (MMS)

Matilda och lilla Sture


Känner mig tömd på energi. Jag börjar tapp...

img_9143 (MMS)

Känner mig tömd på energi. Jag börjar tappa tron på mänskligheten.


Ville vara en bra fru idag så jag har tvät...

img_7737 (MMS)

Ville vara en bra fru idag så jag har tvättat bilen, städat och nu ska jag baka. Saknar mitt hjärta som är på jobbet just nu!


Jag är ingen pizza älskare men har trots d...

img_3886 (MMS)

Jag är ingen pizza älskare men har trots det ätit pizza tre gånger den här veckan!


Dåligt pass idag! 7 km inlinnes med kramp ...

img_3377 (MMS)

Dåligt pass idag! 7 km inlinnes med kramp i vaderna.


Pettson kom över med wienerbröd. Vi satte ...

img_1348 (MMS)

Pettson kom över med wienerbröd. Vi satte på en balja kaffe och gjorde Melodikrysset ihop.


Super god smootie, hallon, blodapelsinjuic...

img_5248 (MMS)

Super god smootie, hallon, blodapelsinjuice, yoghurt skogsbär, basilika och lime


Christians syster Madde njuter av vitchokl...

img_8882 (MMS)

Christians syster Madde njuter av vitchokladdessert


Grymt god middag

img_2307 (MMS)

Grymt god middag


Dessert dags

img_9582 (MMS)

Dessert dags


Gott gott

img_3338 (MMS)

Gott gott


Middags dags

img_3700 (MMS)

Middags dags


Madde myser med Wind

img_0275 (MMS)

Madde myser med Wind


Kusinträff

img_8524 (MMS)

Kusinträff


Morgobpass med hjärtat 50 min cross, 20 mi...

img_0199 (MMS)

Morgobpass med hjärtat 50 min cross, 20 min stak-styrka


En mysig film

img_0559 (MMS)

En mysig film


Vi hyr mellan 4-5 filmer i veckan och med ...

img_8049 (MMS)

Vi hyr mellan 4-5 filmer i veckan och med det sagt så gillar vi inte ens att se på film så mycket.


Mys frukost med hjärtat

img_3775 (MMS)

Mys frukost med hjärtat


Ledighets mys!

img_6678 (MMS)

Ledighets mys!


Det klarnar upp

img_9226 (MMS)

Det klarnar upp


Kaffe och karra hos svärmor

img_6239 (MMS)

Kaffe och karra hos svärmor


Dagens stil

img_8781 (MMS)

Dagens stil


Ska hålla i en kurs så jag förbereder lite...

img_6783 (MMS)

Ska hålla i en kurs så jag förbereder lite kursunderlag när jag får någon minut över här och där mellan mina olika uppdrag


Bilder från Gbg-varvet


Nu har jag beställt lite bilder från Göteborgsvarvet.

Roligt att ha lite minnen när man blir äldre


Tidig morgon på jobbet för att förbereda e...

img_3596 (MMS)

Tidig morgon på jobbet för att förbereda ett möte


Kämpa på alla där ute med vad ni än håller...

img_4772 (MMS)

Kämpa på alla där ute med vad ni än håller på med! Ni får tillbaka allt i slutändan!


Något vi försöker leva efter här hemma

img_6706 (MMS)

Något vi försöker leva efter här hemma


Godaste maten får man hemma hos Olsens!

img_6739 (MMS)

Godaste maten får man hemma hos Olsens!


Löpsteg!


Jag tycker inte det var speciellt jobbigt att springa 21 km. 
(Trots hög puls. Maxpuls 194 bpm, genomsnittspuls 184 bpm)  
90 km skidåkning, 7:36 h ansträngning med ett pulsintervall på 173-177 bpm, det var tufft!
Men Göteborgsvarvet var kul! Kommer nog att springa det fler gånger.


Söndagmiddag hos svärföräldrarna

img_7613 (MMS)

Söndagmiddag hos svärföräldrarna


Jag är livrädd för karuseller

img_0977 (MMS)

Jag är livrädd för karuseller


Grabbarna åker dödsmaskiner och jag sitter...

img_5519 (MMS)

Grabbarna åker dödsmaskiner och jag sitter på behörigt avstånd och är lycklig för att jag slipper!


Härligt med sol!

img_0681 (MMS)

Härligt med sol!


Boo vann en chokladkartong på skyttet

img_1291 (MMS)

Boo vann en chokladkartong på skyttet


Nu blir det femkamp

img_6528 (MMS)

Nu blir det femkamp


Liseberg med Boo och Pettson

img_9188 (MMS)

Liseberg med Boo och Pettson


En lång härlig inlinnestur med hjärtat och...

img_1628 (MMS)

En lång härlig inlinnestur med hjärtat och Pettson. 2,7 mil, med start i Munkebäck, via Alum, Ksjön, Öjersjön, Mölnlycke, Kallebäck och tillbaka.


Dags för filmkväll med chips, godis och ch...

img_9852 (MMS)

Dags för filmkväll med chips, godis och chai:te


Så var ännu en sak avprickat på min to-do-...

img_3324 (MMS)

Så var ännu en sak avprickat på min to-do-list


Mysig middag

img_9449 (MMS)

Mysig middag


Hem och duscha sedan vidare ut för att äta...

img_0720 (MMS)

Hem och duscha sedan vidare ut för att äta mat på stan


Det här med lopp verkar vara min grej. Bli...

img_6824 (MMS)

Det här med lopp verkar vara min grej. Blir lika förvånad varje gång det går vägen!


Så sjuk jävla nöjd!!!!!

img_3400 (MMS)

Så sjuk jävla nöjd!!!!!


Hoppas vädret håller

img_6084 (MMS)

Hoppas vädret håller


Nu gick starten

img_7024 (MMS)

Nu gick starten


Vilken folkfest

img_1037 (MMS)

Vilken folkfest


Långdistans då åker chokladen fram

img_8549 (MMS)

Långdistans då åker chokladen fram


Nu har jag hämtat ut mitt startkort

img_9583 (MMS)

Nu har jag hämtat ut mitt startkort


Snart får vi frukost gäst

img_3738 (MMS)

Snart får vi frukost gäst


Bra start på Rakels födelsedag - vi firar ...

img_9667 (MMS)

Bra start på Rakels födelsedag - vi firar den på distans


Vackert ljus

img_2131 (MMS)

Vackert ljus


och med hjälp av denna platta

img_8168 (MMS)

och med hjälp av denna platta


Med denna boll gör jag lite av min balanst...

img_7697 (MMS)

Med denna boll gör jag lite av min balansträning


Veckans andra pass - 30 min cross och seda...

img_6368 (MMS)

Veckans andra pass - 30 min cross och sedan lite balansträning. I morgon vankas Gbg-varvet.


Purjolökssoppa och LCHF-bröd

img_4154 (MMS)

Purjolökssoppa och LCHF-bröd


Full kostym idag

img_3296 (MMS)

Full kostym idag


Denna bild har ni sett förr. Men jag blir ...

img_2568 (MMS)

Denna bild har ni sett förr. Men jag blir så glad när jag ser den så den fick åka ut igen!


Möten hela dagen. Fick ta tag i lite arbet...

img_9020 (MMS)

Möten hela dagen. Fick ta tag i lite arbetsuppgifter nu på kvällen men det var bara roligt.


Vackert tak

img_2748 (MMS)

Vackert tak


God lunch!

img_9897 (MMS)

God lunch!


Kreativ process

img_7017 (MMS)

Kreativ process


Reklammöte på morgonen, lunch, eftermiddag...

img_9616 (MMS)

Reklammöte på morgonen, lunch, eftermiddagsmöte i Lundby sedan lite avtalsknäckande


Ska bli skönt med ett träningspass

img_8676 (MMS)

Ska bli skönt med ett träningspass


Rusningstrafik är så där kul.. Vore trevli...

img_1455 (MMS)

Rusningstrafik är så där kul.. Vore trevligt att komma hem idag!


Simon, Rakel, hjärtat och jag åt en mysig ...

img_0467 (MMS)

Simon, Rakel, hjärtat och jag åt en mysig lunch ihop i helgeb


Ett fint objekt

img_6517 (MMS)

Ett fint objekt


Jobbat med lagfart, gåvobrev och arrende idag

img_0760 (MMS)

Jobbat med lagfart, gåvobrev och arrende idag


Något värt att fundera över..

img_3457 (MMS)

Något värt att fundera över..


Våren är härlig!

img_4820 (MMS)

Våren är härlig!


Skönt att få komma ut lite :-)

img_9324 (MMS)

Skönt att få komma ut lite :-)


Tog en promenad på lunchen för att lite lu...

img_6200 (MMS)

Tog en promenad på lunchen för att lite luft och ljus. Blev bjuden på fika av ICA.


Ostkex till soppan

img_1129 (MMS)

Ostkex till soppan


Blev snuskigt gott.. men det beror nog på ...

img_7943 (MMS)

Blev snuskigt gott.. men det beror nog på allt fett som är i ;-)


Ett LCHF:bröd

img_9487 (MMS)

Ett LCHF:bröd


Scones med tranbär

img_5088 (MMS)

Scones med tranbär


Lagar purjolökssoppa, billigt, gott och ny...

img_7988 (MMS)

Lagar purjolökssoppa, billigt, gott och nyttigt!


Hoppade över träningen bakar scones istället!

img_9252 (MMS)

Hoppade över träningen bakar scones istället!


Hjärtat kom ner till stan idag och åt lunc...

img_5796 (MMS)

Hjärtat kom ner till stan idag och åt lunch med mig på Elite Plaza. Friterad torsk - kanon gott!


Laddar upp för lite träning

img_9381 (MMS)

Laddar upp för lite träning


Första dagen på jobbet

img_2159 (MMS)

Första dagen på jobbet


Femton stycken var vi och alla var kanon t...

img_6864 (MMS)

Femton stycken var vi och alla var kanon trevliga!


Några till..

img_3995 (MMS)

Några till..


Några till..

img_4434 (MMS)

Några till..


Dessert som Emelie lagat

img_3365 (MMS)

Dessert som Emelie lagat


Detta var ju toppen!

img_7862 (MMS)

Detta var ju toppen!


Tio varmrätter och nu väntar fyra desserte...

img_4208 (MMS)

Tio varmrätter och nu väntar fyra desserter :-) men först en paus!


Egen kock för kvällen :-)

img_2925 (MMS)

Egen kock för kvällen :-)


Har Aldrig ätit så mycket på en kväll - sj...

img_5020 (MMS)

Har Aldrig ätit så mycket på en kväll - sjukt gott!!


Hos bageriet, vi lagar fyra efterrätter

img_6045 (MMS)

Hos bageriet, vi lagar fyra efterrätter


Omslagsfoto till cd

img_6669 (MMS)

Omslagsfoto till cd


Köra!

img_6699 (MMS)

Köra!


Instruktioner

img_7846 (MMS)

Instruktioner


Nu ska vi lyssna på Emelie nu! Hon är taggad!

img_0190 (MMS)

Nu ska vi lyssna på Emelie nu! Hon är taggad!


Med omskriven text

img_0084 (MMS)

Med omskriven text


Dags att spela in en cd

img_1744 (MMS)

Dags att spela in en cd


Super god lunch! Vitt vin till lunch är to...

img_6874 (MMS)

Super god lunch! Vitt vin till lunch är toppen!


Älskar detta ställe :-)

img_3140 (MMS)

Älskar detta ställe :-)


Lunch på Grodan

img_4271 (MMS)

Lunch på Grodan


Det är fart i gänget :-)

img_0132 (MMS)

Det är fart i gänget :-)


Dags för strippdans :-)

img_6861 (MMS)

Dags för strippdans :-)


Nej jag lurade er allt jag ute på möhippa ...

img_1517 (MMS)

Nej jag lurade er allt jag ute på möhippa idag!


Emelie kommer springande

img_7661 (MMS)

Emelie kommer springande


Dags för en springtur innan frukostdate me...

img_9750 (MMS)

Dags för en springtur innan frukostdate med Niklas och Emelie


Pizza mmmm

img_4200 (MMS)

Pizza mmmm


Sen middag på Vaipiano med syrrans tjejer

img_4464 (MMS)

Sen middag på Vaipiano med syrrans tjejer


Min underbara tärna Anna

img_2350 (MMS)

Min underbara tärna Anna


Premiär-för-fest för Julias film

img_7465 (MMS)

Premiär-för-fest för Julias film


Sen blir det middag med Anna och syrran :-)

img_1861 (MMS)

Sen blir det middag med Anna och syrran :-)


Julia Njord har premiär med sin film i kvä...

img_9922 (MMS)

Julia Njord har premiär med sin film i kväll. Stolt vän är man allt!


Nu är mötet slut och jag har köpt en box t...

img_8099 (MMS)

Nu är mötet slut och jag har köpt en box till kvällens premiär


Mitt andra måste - Fresco!

img_6579 (MMS)

Mitt andra måste - Fresco!


Dags att möta Julia och äta lunch.

img_8906 (MMS)

Dags att möta Julia och äta lunch.


Världens finaste Boboo

img_0121 (MMS)

Världens finaste Boboo


Sjukt jobbigt morgonpass

img_0093 (MMS)

Sjukt jobbigt morgonpass


Möter upp min kär man på en morgonfika

img_1327 (MMS)

Möter upp min kär man på en morgonfika


Riddarbageriet bjöd mig på två frallor bar...

img_7470 (MMS)

Riddarbageriet bjöd mig på två frallor bara för att jag alltid kommer dit när jag är på besök i stan:-)


Aldrig ett Stockholms besök utan Riddarbag...

img_5420 (MMS)

Aldrig ett Stockholms besök utan Riddarbageriet


Sen gick vi runt halva Kungsholmen hem. Va...

img_1773 (MMS)

Sen gick vi runt halva Kungsholmen hem. Vackert var det!


Sen blev det friterade munkar med blåbärsg...

img_2045 (MMS)

Sen blev det friterade munkar med blåbärsglass - så gott!


Det fick bli grymma isterband

img_5914 (MMS)

Det fick bli grymma isterband


Restaurangen låg jätte fint ute på Kungsho...

img_0644 (MMS)

Restaurangen låg jätte fint ute på Kungsholmen.


Jag och Micke hade date på Piren

img_1075 (MMS)

Jag och Micke hade date på Piren


Nu blickar jag bara framåt!

img_7111 (MMS)

Nu blickar jag bara framåt!


Firar att jag har juristexsamen. Nu bär de...

img_2241 (MMS)

Firar att jag har juristexsamen. Nu bär det av för arbete i Stockholm.


Tentan blev jag klar med fort. Nu har jag ...

img_6444 (MMS)

Tentan blev jag klar med fort. Nu har jag och hjärtat suttit och solat vid kanalen och vet ni det var nästan för varmt!


Mot tentan och sedan vidare på arbetsresa.

img_1431 (MMS)

Mot tentan och sedan vidare på arbetsresa.


Styr en liten rotfyllning inför helgen

img_4178 (MMS)

Styr en liten rotfyllning inför helgen


Jag säger det igen - prova rostade mackor ...

img_5863 (MMS)

Jag säger det igen - prova rostade mackor med extra saltat smör och brie, det är löjligt gott!


Dags att åka hem och ta tag i mitt livs si...

img_9205 (MMS)

Dags att åka hem och ta tag i mitt livs sista tentaplugg. Min sista skoldag är i morgon! Kan inte förstå det! Det känns fantastiskt efter nästan 7 år av studier är jag klar!


Dagens träning. Cykel till gymmet, 40 min ...

img_6436 (MMS)

Dagens träning. Cykel till gymmet, 40 min rygg med Hjärtat Nu core och sedan cykel hem.


Jag skulle bara ta två choklad bitar.. När...

img_0691 (MMS)

Jag skulle bara ta två choklad bitar.. När jag tittade ner i påsen efter en timme var den tom och femton chokladbitar hade trollat sin väg ner i kistan - nu har jag lite magknip!


Promenad för att vakna till lite. Solen sk...

img_4543 (MMS)

Promenad för att vakna till lite. Solen skiner ute och det är redan tio grader. Jag förutspår att det blir en fin dag idag!


Nu ska jag och hjärtat äta ost och se på film

img_3062 (MMS)

Nu ska jag och hjärtat äta ost och se på film


Blev en god tur på 1,9 mil (perfekt pluggp...

img_6186 (MMS)

Blev en god tur på 1,9 mil (perfekt pluggpaus!)


inlines! Grymt härligt!

img_8593 (MMS)

inlines! Grymt härligt!


Vårfägring

img_3261 (MMS)

Vårfägring


Hur varmt har ni det? I Göteborg vill man ...

img_9409 (MMS)

Hur varmt har ni det? I Göteborg vill man både bada och äta glass denna dag!


Av denna anledning vill jag bo i södra Sve...

img_0343 (MMS)

Av denna anledning vill jag bo i södra Sverige! Våren!


En lugn löptur så här på första maj (4,5 k...

img_3228 (MMS)

En lugn löptur så här på första maj (4,5 km) Det är underbart väder i Göteborg idag! En riktig försommar dag!


Nu har jag skjutsat hjärtat till jobbet. D...

img_6904 (MMS)

Nu har jag skjutsat hjärtat till jobbet. Dags att fylla upp en stor kopp kaffe och lyssna på lite morgonradio tills man har vaknat i knoppen!


Jag och hjärtat äter frukost ihop innan ha...

img_7073 (MMS)

Jag och hjärtat äter frukost ihop innan han ska till jobbet och jag ska plugga. Mysigt med härlig radio i bakgrunden!