Jag önskar mig Dagens industri och Svenskt...

img_2450 (MMS)

Jag önskar mig Dagens industri och Svenskt näringsliv i julklapp - måste börja läsa lite mer än GP på mornarna!


Rolf Skog är en suverän föreläsare! Nu bli...

img_2449 (MMS)

Rolf Skog är en suverän föreläsare! Nu blir det fika!


Jag känner mig som världens lyckligaste!

img_2405 (MMS)

Jag känner mig som världens lyckligaste!


Chefen på Seven eleven gav mig en tomte fö...

img_2443 (MMS)

Chefen på Seven eleven gav mig en tomte för att han tyckter att jag är hans trevligaste kund:-)


Idag är det kallt! Tur att jag har täckbyx...

img_2435 (MMS)

Idag är det kallt! Tur att jag har täckbyxor:-)


Tjänade 900kr på att färga håret hemma

img_1082 (MMS)

Tjänade 900kr på att färga håret hemma


Julbord på Fiskekrogen


Grabbarna överaskade oss tjejer med en tur i Göteborgshjulet. De hade
bakat pepparkakor och värmt glögg. Tillsammans tittade vi ut över Göteborg.
Det var extremt vackert!



Sen var det fördrink innan vi gick vidare till Fiskekrogen. Grabbarna hade
verkligen slagit på stort (som alltid) och vi kände oss som världens lyckligaste
flickvänner. Efter Julbordet gick vi till Cosmopol och sedan vidare och
dansade bugg. Kvällen slutade tillslut hemma hos Sanna och Pettson.

Sommar möter vinter

img_6807 (MMS)

Sommar möter vinter


Utsikt över Göteborg!

img_2420 (MMS)

Utsikt över Göteborg!


Hälsolunch

img_2422 (MMS)

Hälsolunch


Trötta ufon

img_2417 (MMS)

Trötta ufon


Vi är mätta men kör på med middag på Masala

img_2416 (MMS)

Vi är mätta men kör på med middag på Masala


Första adventsmys med Sanna, Petttsson och...

img_2415 (MMS)

Första adventsmys med Sanna, Petttsson och hjärtat


Brunch på Ritz

img_2414 (MMS)

Brunch på Ritz


Göteborgshjulet, julbord på fiskekrogen, o...

img_2404 (MMS)

Göteborgshjulet, julbord på fiskekrogen, och sedan bugg. En toppen kväll!


Grabbarna har ordnat överaskningsdag

img_2403 (MMS)

Grabbarna har ordnat överaskningsdag


Ska på hemligt julbord/dubbeldate

img_2400 (MMS)

Ska på hemligt julbord/dubbeldate


Kvällsfika:-)

img_2394 (MMS)

Kvällsfika:-)


Världens gulligaste cafevärdinna gjorde en...

img_2388 (MMS)

Världens gulligaste cafevärdinna gjorde en macka till mig trots att det inte fanns i sortimentet det kallar jag service!!! Kålleredsishall är toppen!


Hockeyfrugan är på plats

img_2387 (MMS)

Hockeyfrugan är på plats


Sushi är ju bara för gott!

img_2385 (MMS)

Sushi är ju bara för gott!


Dagens vintips är SomZin (USA Box)

img_2379 (MMS)

Dagens vintips är SomZin (USA Box)


7- fantastiskt härligt!

img_2372 (MMS)

7- fantastiskt härligt!


Uppe med tuppen

img_2350 (MMS)

Uppe med tuppen


Tjejerna julpysslar

img_2322 (MMS)

Tjejerna julpysslar


Adventsmys hos Alex!

img_2321 (MMS)

Adventsmys hos Alex!


Dags att tjäna lite pengar

img_2315 (MMS)

Dags att tjäna lite pengar


Står i iskall kö till nya sportbutiken XXL

img_2302 (MMS)

Står i iskall kö till nya sportbutiken XXL


Jag älskar julmat!!

img_2299 (MMS)

Jag älskar julmat!!


Firar högsta betyg på tentan med bulgur, k...

img_2289 (MMS)

Firar högsta betyg på tentan med bulgur, kyckling och tomatsås


Morgonspinning med Jim B, nu vankas sallad...

img_2269 (MMS)

Morgonspinning med Jim B, nu vankas sallad och Takeover-regler


Spånar på årets nyårs löfte, lutar åt - dr...

img_2125 (MMS)

Spånar på årets nyårs löfte, lutar åt - dra igång ett roligt projekt, läsa DI, bättra på konditionen och styrkan, och hjälpa de hemlösa mer


Dags att ta tag i Take over reglerna

img_2248 (MMS)

Dags att ta tag i Take over reglerna


Saknar farfar, han var världens roligaste,...

img_2236 (MMS)

Saknar farfar, han var världens roligaste, gladaste och snällaste själ!


Tobias Hysen var mitt ögongodis på gymmet ...

img_2233 (MMS)

Tobias Hysen var mitt ögongodis på gymmet idag:-)


Det snöar och jag nynnar på "Jag såg mamma...

img_2215 (MMS)

Det snöar och jag nynnar på "Jag såg mamma kyssa tomten"


Barsidansköttbullar fick det bli:-)

img_2203 (MMS)

Barsidansköttbullar fick det bli:-)


Lunchpaus på stan men vart?

img_2202 (MMS)

Lunchpaus på stan men vart?


Gillar verkligen fördjupningen - att grott...

img_2197 (MMS)

Gillar verkligen fördjupningen - att grotta ner sig är min grej!


Lite läsning före föreläsningen

img_2196 (MMS)

Lite läsning före föreläsningen


Hjärtats match var spännande!

img_2120 (MMS)

Hjärtats match var spännande, nu blir det kvällsfika och sporten


Sovmorgon till tolv, body pump och snart s...

img_2156 (MMS)

Sovmorgon till tolv, body pump och snart ska jag se hjärtats match


Killen i baren var från Umeå, skön kille! ...

img_2191 (MMS)

Killen i baren var från Umeå, skön kille! Jag fick en t-shirt!


Lite luft på kvälls kvisten

img_2183 (MMS)

Lite luft på kvälls kvisten


Frölunda på Frankes

img_2189 (MMS)

Frölunda på Frankes


Det lilla snömonstret går hem från jobbet

img_2178 (MMS)

Det lilla snömonstret går hem från jobbet


Ser på Julfilm med hjärtat, man ska börja ...

img_2168 (MMS)

Ser på Julfilm med hjärtat, man ska börja i tid!


Indiskdate

img_2167 (MMS)

Indiskdate


Årets första lussebulle

img_2163 (MMS)

Årets första lussebulle


Avokadocravings idag! 2 stycken är slukade...

img_2159 (MMS)

Avokadocravings idag! 2 stycken är slukade och jag suktar efter mer ;-)


5 sidor kvar i lagkommentaren till marknad...

img_2158 (MMS)

5 sidor kvar i lagkommentaren till marknadsmissbrukslagen:-)


Dags för en tur ner till bibblan

img_2149 (MMS)

Dags för en tur ner till bibblan


Att plugga är mysigt

img_2148 (MMS)

Att plugga är mysigt


Rock-startar morgonen med Irishcremekaffe,...

img_2147 (MMS)

Rock-startar morgonen med Irishcremekaffe, tvätt och plugg - I bakgrunden Best of Jill Jonson


Ser på Hells kitchen och målar naglarna

img_2146 (MMS)

Ser på Hells kitchen och målar naglarna


Dags för ett bröstpass

img_2137 (MMS)

Dags för ett bröstpass


Hjärtat överraskade mig på centralen

img_2129 (MMS)

Hjärtat överraskade mig på centralen. Han är ju bara för söt. Kommer helt oanmäld och med kärlek och pussar. Den karln gör mig redigt lycklig!


På väg hem för att äta middag och träna

img_2126 (MMS)

På väg hem för att äta middag och träna


Frost och sol ger härliga vinterkänslor!

img_2111 (MMS)

Frost och sol ger härliga vinterkänslor!


Ny lagtext för börsrätten, tjock och go!

img_2122 (MMS)

Ny lagtext för börsrätten, tjock och go!


Medelhavslunch i Haga

img_2121 (MMS)

Medelhavslunch i Haga


Göteborg, du vackra stad, dig lämnar jag i...

img_2074 (MMS)

Göteborg, du vackra stad, dig lämnar jag inte!


Grymt effektivt spinning pass med hjärtat,...

img_2107 (MMS)

Grymt effektivt spinning pass med hjärtat, 93% av maxpuls, svett i 75 min!


Hjärtat och jag lagar middag ihop! Jag gör...

img_2104 (MMS)

Hjärtat och jag lagar middag ihop! Jag gör lingonsylt och han biffar:-)


Idag är det direktiv 2004/109/EG som ska s...

img_2099 (MMS)

Idag är det direktiv 2004/109/EG som ska studeras


Hjärtat, svärmor Eva och jag gick en morgo...

img_1867 (MMS)

Hjärtat, svärmor Eva och jag gick en morgontur runt Delsjön


Dricker julte med smak av ingefära, nejlik...

img_2086 (MMS)

Dricker julte med smak av ingefära, nejlika, kardemumma och svartpeppar


Prospektdirektivet

img_2079 (MMS)

Prospektdirektivet


Ska skriva ut några Eu:direktiv sen blir d...

img_2077 (MMS)

Ska skriva ut några Eu:direktiv sen blir det hemma studier


Sa hej till hjärtat som skulle hem efter e...

img_2070 (MMS)

Sa hej till hjärtat som skulle hem efter en natts arbete


Tvättat, slipat, och putsat spisen

img_2061 (MMS)

Tvättat, slipat, och putsat spisen


Inter mot Milan, Zlatan gör det han ska!

img_2059 (MMS)

Inter mot Milan, Zlatan gör det han ska!


Familjens stekare

img_2055 (MMS)

Familjens stekare


Mmmm så sjukt gott! Alex vår granne tyckte...

img_2056 (MMS)

Mmmm så sjukt gott! Alex vår granne tyckte också det toppen!


Ett MRL:pass på gymmet med hjärtat, nu van...

img_2053 (MMS)

Ett MRL:pass på gymmet med hjärtat, nu vankas det pannkakstårta med hemmagjord sylt och grädde


Lamfärsbiffar och sen bio

img_2046 (MMS)

Lamfärsbiffar och sen bio


Grekisk middag på Atena

img_2050 (MMS)

Grekisk middag på Atena


Slutat jobbet och ska städa lite

img_2042 (MMS)

Slutat jobbet och ska städa lite


Dags att gå till jobbet

img_2034 (MMS)

Dags att gå till jobbet


Fredagasgott

img_2028 (MMS)

Fredagasgott


Gillar klockor med läderarmband

img_2019 (MMS)

Gillar klockor med läderarmband


Fredagsmys på högnivå!!

img_2017 (MMS)

Fredagsmys på högnivå!!


Är detta början på mitt liv som börshaj?

img_2014 (MMS)

Är detta början på mitt liv som börshaj?


Lite cafestudier tills Johanna dyker in

img_2007 (MMS)

Lite cafestudier tills Johanna dyker in


En tur på stan innan mitt fredagsfika med ...

img_2002 (MMS)

En tur på stan innan mitt fredagsfika med Johanna


Mockaväskan fick hänga med trots regnet

img_1990 (MMS)

Mockaväskan fick hänga med trots regnet


Ny brilliant penna

img_1965 (MMS)

Ny brilliant penna


Läser Nasdaqs regelverk för emittenter och...

img_1963 (MMS)

Läser Nasdaqs regelverk för emittenter och snart får jag besök


Kontorslilanaglar.

img_1959 (MMS)

Kontorslilanaglar.


Ljus är vackert

img_1956 (MMS)

Ljus är vackert


Godmorgon!

img_1952 (MMS)

Godmorgon!


Min gubbe är nr 11

img_1947 (MMS)

Min gubbe är nr 11


Är ute på Ökerö och tittar på hjärtats hoc...

img_1939 (MMS)

Är ute på Ökerö och tittar på hjärtats hockeymatch


Roligt med engelska texter

img_1938 (MMS)

Roligt med engelska texter


Snöstorm ute, plugg och tvättmys inne

img_1910 (MMS)

Snöstorm ute, plugg och tvättmys inne


Hjärtat hade en överraskning till mig

img_1904 (MMS)

Hjärtat hade en överraskning till mig


Hjärtat tar en powernap

img_1903 (MMS)

Hjärtat tar en powernap och det förtjänar han efter en intensiv dag!


45min spinning med pulsklocka, 90% från ma...

img_1902 (MMS)

45 min spinning med pulsklocka, 7% från maxpuls - jag är nöjd


Tre timmars tur runt Stora och Lilla Delsj...

img_1871 (MMS)

Tre timmars tur runt Stora och Lilla Delsjön med hjärtat


Ny kurs, jag är jätte taggad. Rolf Doterva...

img_1897 (MMS)

Ny kurs, jag är jätte taggad. Rolf Doterval är grymt bra!


Hjärtat blev tacklad i huvudet och jag plå...

img_1894 (MMS)

Hjärtat blev tacklad i huvudet och jag plåstrar om honom


Jag och Madde tittar på hjärtats hockeymatch

img_1891 (MMS)

Jag och Madde tittar på hjärtats hockeymatch


Helig myssöndag

img_1889 (MMS)

Helig myssöndag


Musiktävling i lag

img_1887 (MMS)

Musiktävling i lag


Mysgänget

img_1886 (MMS)

Mysgänget


Simon har gjort en egen tårta, han är skic...

img_1883 (MMS)

Simon har gjort en egen tårta, han är skicklig!


Födelsedagsmiddag hos Simon

img_1882 (MMS)

Födelsedagsmiddag hos Simon


Vi förtjänar lite gott krubb

img_1874 (MMS)

Vi förtjänar lite gott krubb


En tur runt Delsjön med svärföräldrarna

img_1868 (MMS)

En tur runt Delsjön med svärföräldrarna


Powerwalk till gymmet

img_1864 (MMS)

Powerwalk till gymmet


Vacker dimmig morgon

img_1857 (MMS)

Vacker dimmig morgon


Hjärtats familj är så hjärtlig och mysig

img_1838 (MMS)

Hjärtats familj är så hjärtlig och mysig


En söt liten,  för grabbarna

img_1844 (MMS)

En söt liten,  för grabbarna


Sen blev det bugg, salsa och vals

img_1848 (MMS)

Sen blev det bugg, salsa och vals


Bästa efterrätten, tryfflar och kaffe

img_1841 (MMS)

Bästa efterrätten, tryfflar och kaffe


Oxfile med potatisfondant och rödvinssky

img_1840 (MMS)

Oxfile med potatisfondant och rödvinssky


Hjärtat och jag

img_1835 (MMS)

Hjärtat och jag


Födelsedagsmiddag på Tidbloms

img_1845 (MMS)

Födelsedagsmiddag på Tidbloms


En powernap innan jobbet

img_1828 (MMS)

En powernap innan jobbet


Morgon träning med Bella och Eva-linn

img_1823 (MMS)

Morgon träning med Bella och Eva-linn


Robinsson och kaffe

img_1759 (MMS)

Robinsson och kaffe


Första riktiga träningen på 4 veckor, body...

img_1807 (MMS)

Första riktiga träningen på 4 veckor, bodypump!


Jag har tre väskor som jag varvar

img_1800 (MMS)

Jag har tre väskor som jag varvar


Vackert på Vasaplatsen

img_1785 (MMS)

Vackert på Vasaplatsen


Deklarerat och nu en kaffe i solen innan j...

img_1782 (MMS)

Deklarerat och nu en kaffe i solen innan jag ska hämta mitt legg


Firade fyra år med blommor och tårtbuffe

img_1778 (MMS)

Firade fyra år med blommor och tårtbuffe


Gott gott

img_1772 (MMS)

Gott gott


Fikadate med syrran och Micke

img_1774 (MMS)

Fikadate med syrran och Micke


Söta och snälla Blondinbella

img_1765 (MMS)

Söta och snälla Blondinbella


Efter en god lång-lunch på Fresco

img_1767 (MMS)

Efter en god lång-lunch på Fresco


Lunchdate med Rozze

img_1762 (MMS)

Lunchdate med Rozze


Dagens shoppinglycka

img_1757 (MMS)

Dagens shoppinglycka


Bröd och bakverk är himmelska och bakas sa...

img_1754 (MMS)

Bröd och bakverk är himmelska och bakas samma morgon


Stockholm bästa frukost på riddarbageriet ...

img_1756 (MMS)

Stockholm bästa frukost på riddarbageriet på Östermalm


Träffade snygga Dolf Lundgren

img_1751 (MMS)

Träffade snygga Dolf Lundgren


Vår huvustad är enormt vacker

img_1745 (MMS)

Vår huvustad är enormt vacker


Morgon promix runt Djurgården

img_1744 (MMS)

Morgon promix runt Djurgården


Syskonmys + godis + kaffe + skvaller

img_1739 (MMS)

Syskonmys + godis + kaffe + skvaller


Multitasking är ingen match för en KTH:are

img_1735 (MMS)

Multitasking är ingen match för en KTH:are


Syrrans söta lägenhet på Östermalm

img_1732 (MMS)

Syrrans söta lägenhet på Östermalm


Besök på KTH

img_1729 (MMS)

Besök på KTH


Jag har anlänt i Stockholm

img_1724 (MMS)

Jag har anlänt i Stockholm


Ute på resande fot

img_1710 (MMS)

Ute på resande fot