Min nya träningsdiet

Har fått spatt på ägg.. Jag som inte ens gillar ägg...nu vill jag ha det hela tiden.. Kanske är det bra för musklerna?:-)


Klurig och effektiv dag

En dag som bjöd på nya utmaningar. Affärsidé, vision, buget..

Träffat kunder i Högsbo, Mölndal, Sävedalen och Härlanda.

Nu väntar veckans fjärde pass på gymmet och sedan tänkte jag laga lite mat så att hjärtat får matlådor till helgens arbete.

Saknar snön! Är så skidsugen. Dagens pass blir 30 min cross och 20 min rygg styrka

 


Vasaloppsträningen har börjat, JIPPI

1,5 h stakning totalt, 1,5 h löpning, 10 min stepp, 1 h cross, 1 h bålstyrka är veckans träning så här långt. Jag är nöjd!


Bilder från helgen


Kick-Off på Ästad gård i Falkenberg


Mysig Afterwork med studietjejerna

Kan sakna skolan ibland! Tjejerna, det sociala livet. Hade en riktigt grym kväll i kväll! Nu ska jag bädda ner mig i soffan med hjärtat, film och godsaker väntar!


En bra vecka

Trots sjukdom har det varit en bra vecka. Snart är det dags för helg och kick-Off med jobbet.


Hjärtats pappa var på besök

Förra veckan kom hjärtats pappa på besök och det var så trevligt! Vi åkte till Liseberg på helgen och fick verkligen upp julstämningen.

Längtar tills jag kan träna igen. Så här lite som jag tränat det senaste halvåret har jag aldrig tränat.

Ps. Trivs kanon bra på jobbet. Det är verkligen kul att jobba i ett så bra gäng som jag gör. Jag har verkligen haft tur! Systemet-gänget var toppen, Moa och Kajsa på Lindals var grymma och nu gänget på Fjällmans!


Fortfarande inte helt frisk


Tillbaka på jobbet igen!

Efter två veckor med magvirus, dåliga besked och en dunder förkylning börjar jag sakta repa mig. Kroppen är fortfarande sliten och jag bär rätt mycket vätska i musklerna. Idag var första dagen på jobbet. Det var skönt att gå upp ur sängen, komma ut, få luft i lungorna och hitta tillbaka till vardagen. Hjärtat har jag smittat dock så nu ligger han raklång med feber och hals ont. Han slapp dock Argentina-ont-och-lös-i-magen sjukan vilket alltid kan glädja någon.


Det värsta besked man kunnat få


Varit sjuk sedan jag kom hem


Sista kvällen i Argentina


Sista kvällen i Argentina


Middag som vi lagade


Morgon och varmt


Tillbaka i Buenos Aires

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/131687/images/2012/pic_50992c44ddf2b364c30005db.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-2/131687/images/2012/pic_50992c51e087c324f572ff5d.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/131687/images/2012/pic_50992c54e087c324eff010ff.jpg" class="image">


Tillbaka i Salta


Godnatt


Middag på Terrauno Gourmet


Vingårdar i Cafayate


Dag nr 7 i Argentina

Las empanadas de Cafayate estas rico!! Min spanska är på väg att bli bättre och bättre!


En lugn start i Argentina


Fin kväll med kött, bad och vin


Kafayate är som ett rehab för oss som bränner på i 100 knyck på jobbet


Cafayate


Argentina från slum till inpresionante


Salta Argentina, 35 grader