I just cal to say I love you!

I just cal to say how much I care! jag tänker på dig! älskar dig! vill krama om dig!

Jag ska njuta av varje minut av lycka!

Jag ska njuta av varje minut av lycka! 
Det är för att du är i mitt liv som jag
ler, det är för du är den du är, och för
att du skänker mig  lycka. Jag ler för att
jag är glad, för att jag är tacksam, för
att jag har tur, jag ler för att jag mår bra,
för att jag känner ett inre lugn. Du är
orsaken bakom att jag ler. Tack!

Jag är lyckligast på jorden!

Min pojkvänn är helt fantastisk!
Han är:

¤ Underbar
¤ Snäll
¤ Rolig
¤ Omtänksam
¤ Galen
¤ Romantisk
¤ Sportig
¤ Snygg
¤ Vältränad
¤ Smart
¤ Busig

I helgen har vi haft det fantastiskt!
vi har tittat varandra djupt i ögonen samt:


¤ Ätit hemmagjord gulaschsoppa
¤ Lagat lasange och bakat bullar
¤ Sett på fotboll och hockey på en bar
¤ Gått på en promenix i snö ovädret
¤ Tränat
¤ Badat bastu och skrubbat varandra med en strumpa
¤ Lagat 3 rätters middag
¤ Pussats och kramats
¤ Sagt till varandra att vi tycker om varandra

Tre egenskaper som min pojkvänn har som jag älskar!

1. Han berättar hur han mår och vad han känner
2. Han respekterar mig och tycker jag är söt osminkad
3. Han är omtänksam och tar alltid väl hand om mig
+ en extra
4. "Det skadar ju inte att han är väl´di snygg" :-)

Namnet:
C:  Cyber busig!
H: Hetast naken!
R: Roligast i bistron!
I: Intressantast !
S: Stört härlig humor!
T: Trimmade muskler!
I: Iskristallklara ögon!
A: Alltid omhändertagande!
N: Naturligtvis helt fantastisk!



Mitt hjärta

Jobbar och står i hela helgen först på mondag får jag jag träffa honom! och på mondag ska jag också på foto-shit. ska blir kul, tror jag.

Fick med mitt sms i tv

Fett coolt fick med mitt sms i tv. Skrev ett kärleks sms till förkväll "Chrisitan Johannesson du är den vackraste konduktören på Sj och du tog X2000 in i mitt hjärta/ Desiree" och dom visade det 3 gr!! :-)

Glad alla hjärtans dag!

Glad alla hjärtans dag!


Vackrast på jorden är du!

131687-168


Nu är hjärtat snart här och det känns så bra!

Idag har jag tränat, städat, fixat, handlat god mat, massa små gobitar. Nu plattar jag håret, äter ett äpple och ser på längdskidåkning på tv. 1,5 h kvar.. aaaaah! sen ska vi och äta sushi med Scheele och hans tjej (Emma?). Hatar söndagar.. eller hatar att det är så dött.. kan folk böjar leva och röra sig på söndagar. NI vet gå ut lite mer så det inte känns som att man bor i ryssland.

Jag är så kär

Jag är så kär, så tokigt kär, det är fantastikt! Jag vet nu vad kärlek är!

Min pojkvänn är sötast

Har man inte världens underbaraste pojkvänn om han tar sig tid att i stressigast av studer ringa, och bara säga att han tycker att jag är vackrast av alla. "Iam in seven heven"