Hur vet man att man har världens bästa kille?

jo man bara känner det så där lång inom sig. Det är en fantastisk känsla.

Under dom 2 dagar som vi nu varit med varandra i gbg har vi.

-Gått långa promenader
- Lagat goa middagar
-Joggat och gymmat
-Ätit sushi vid valgraven i solen
- Lunchat vid kajen i solen
- Solat i en park med bara BH
-Varit skummonster
-Handlat på stan
-Fikat och chätat


Jag tvingade honom till denna pos?- and I like it!

Jag tvingade honom till denna pos?- and I like it!

Brunett nu

Brunett nu

Älsklingen

Hj?rtat

Krama Desiree Junior

Krama Desiree Junior

Lollo och Chrisitan

Lollo och Chrisitan

Därför älskar jag dig

Snart har vi varit tillsammans i 5 månader och nu tänkte jag tillägna en minut till dig. Du är det vackraste, det snällaste, det mest underbara som finns. Jag hoppas jag aldrig behöver erfara en dag utan att jag finns i ditt hjärta. Det har varit fantastiskt som alltid att ha dig här. Nu har det inte gått mer än 2h men jag saknar dig redan jätte mycket. jätte mycket! men om drygt en vecka..9dar, ses vi! PUSS på dig min lilla Sugar snapps!

"Grattis Rekorn!"


Ja må han leva och lundsbergssången ekade i värmlandsskogar när en
härlig elevskara tog ton klockan 15 min över 12. Den 12 Mars. För att gratta
deras rektor på hans 50:års dag. Efter en härlig sång fick dom alla varsin
hjärtformad klubba och gav rektorn en kram. Det var väll gulligt.

I mitt hjärta finns du!

Nu är jag på lundsberg och sitter vid datorn. Det är onsdag och det regnar ute. I mondags förmiddag kom Christian och hällsade på. Han är fantastisk och det betydde verkligen jätte mycket för mig att han kom. Som vanligt blir jag så otroligt glad av att ha honom omkring mig. Vill bara le och pussa på honom hela tiden...Vi har gjort massa knasiga saker dessa 2 dagar. Vi har åkt löparskidor på sjön i snöblask, ätit goda middagar med mor och far, varit hoss tandläkaren (jag hadde ett hål.. trodde jag skulle ha 100. Tandläkaren sa att jag hade fina tänder ?! whaaat!, haha men det var ju skönt att höra. Jag har nämligen knappt vågat gå till tandläkaren för jag har varit orolig för den troll gömma som jag trodde fanns i min mun) Jag och hjärtat har börjat skölja flour nu. ( och tandtråden används flitigt) Taggade till när det kommer till tandvården. Aja. Sen har vi ätit go taco lunch i k-hamn, spelat schack (jag sög = förlorade) Jag var så dålig att Chrisitan trodde att jag fejkade.. men det gjorde jag inte. Sen har vi myst, sett på film, sett på Haus, Sovit, kramats och bara njutit hejdlöst av varandras närvaro. Idag skjutsade jag honom till tåget igen. Dax att åter gå till jobbet. Mina studier går bra just nu. Faktiskt haft riktigt flyt i 2 dagar nu och det gör mig glad! Träningen är på Is, vilket känns så där. Vill ju hålla i gång hjärat. Dom sa på nyheterna att man förlänger sitt liv med 7 år om man tränar 4h i veckan.. aja.. senaste gången jag rörde en fena var 1 vecka sedan precis nu. Då åkte jag 2 mil löparskidor på fjället i trysil. Men i morn då jävlar ;-)... eller.. ska inte lova för mycket. Målet är 30 min på motionscykeln. Ja vet, det är slapp fasoner. Men.. blir inte överdrivet träningssugen här ute i den regniga värmlandsskogen. Just nu sitter jag och dricker pepsi i ur en termos och mår rätt gott vill jag lova. Snart tänkte jag dra hem och se poker face som börjar vid 8. Sen ska jag plugga lite matte. Pappa har varit på styrelsemöte i sthlm idag, lollo har öroninflamation, mamma har kört skidstaffet i regnet. Det tråkigaste idag var att Christian åkte hem, det bästa var att jag köpte 2 daddlar på Maxi. Kram och take care!