Bröllopsinbjudan är på g

Familjen strör salt i såren och skickade denna bild från Trysil igår, ser otrevligt underbart ut!


Hjärtat och jag jobbar med bröllopsinbjudningarna nu. Vi har varit på ett tryckeri idag och i morgon ska jag beställa en katalog. Hjärtat vill inte välja kort innan han har känt på papperskvaliteten och det kan jag förstå. Han säger att en del av känslan av att gå och välja kort ihop och titta i pärmar och klämma på olika papper. Bröllopsgästerna är när som spikade. Känns konstigt att behöva begränsa sig man vill bjuda alla man känner och tycker om. Tyvärr tar vår lokal bara 100 personer så det blir att skära med guldkniv.


Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Joanna

Åh, den bilden! Jag älskar att åka på sånt underlag. Det är bäst!

Ni verkar vara en riktigt skidgalen familj :) Härligt!

2011-01-07 @ 20:29:58
Postat av: Desiree

Jag det är vi verkligen, sport och natur är livet!


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback