Fredag - Bröllopsfesten startar


Anna och Louise tog emot gästerna och visade dem vart det skulle bo.
Regnet öste ner men tjejerna höll gott humör.

Vid fem var det fördrink. Det var så roligt att få träffa alla gästerna.

Därefter bjöd mamma och pappa på överrasknings koncert i kyrkan.
"A gift of love" innehöll bland annat låtar ur Les Miseérable, Chess, Evita,
och Phantom of the Opera. För den härliga musiken stodm Hanna Carlsson,
Johan Silfverhjelm, Margit Mechler och Martinn Pollard.

Efter koncerten gick vi alla ner till Udden för att grilla

Glenn och Daniella gillade. Det bjöds på kyckling, lamm och nötkött. Till
detta serverades det tre olika sorters hemmagjord potatissallad.





Lund & Lund spelade för oss - riktigt duktiga trubbadurer!

Jag och hjärtat fick kvällens första dans

Min lilla syster Louise höll ett helt fantastiskt tal! Vi skrattde så vi storknade!

Talet gick ut på att man skulle skicka ett paket runt om i rummet.















Efter middagen drog dansen i gång







Festen höll i sig in på små timmarna

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback