Bröllopsresan
















































Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Victoria

Vilka härliga bilder! :)



Sv: Brölloppet är en lång historia som är omöjlig att göras kort för våran del (min och min kompis), men vi kom till "lunchen" i alla fall, med klädkod cocktail...



Kokboken kommer ut jättesnart! Ska bara få klartecken från skolan, sen trycks den! ;)

Postat av: Läsplatta

Jättefina bilder, verkligen. Jag längtar så himla mycket utomlands nu när jag såg dessa!

2011-08-29 @ 18:04:04
URL: http://www.lasplatta.se/
Postat av: Victoria

Sv: Är lite upptagen ikväll, så får se om jag svarar! Men kan ta det här också...



Vi kom fram till skolan, sen stod vi inte på gästlistan. Men vi följde efter din mamma till lunchen. När vi kom fram dit var det massor av folk i typ joggingkläder som sprang runt och var stressade. Jag och min kompis skämdes ihjäl i våra cocktailklänningar, smink och stylade hår... Vi försökte ställa oss och prata med ett gäng, fast när vi kom blev vi "kollade" från topp till tå pinsam tystnad, sen gick alla in. Vi kände oss så sjukt missanpassade! Helt fel kläder. Sen när din mammas kompis frågade hur vi känner dig så sa jag att vi hade kommit i kontakt via bloggen - då blev vi helt utskrattade. Salladerna och allt var det säkert inget fel på, det är inte det. Men vi valde att åka hem. Vi var ju där vid 11, som sagt. Jag visste inte att vi bara var bjudna till kyrkan, eftersom att "11-tiden" nämndes i smset. Eftersom att bröllopet inte började förrän 13.30 så kände vi att vi inte orkade vara kvar. Vi ville bara gömma oss, hehe. Eller sätta på oss slappare kläder i alla fall.



Det blev lite galet i alla fall, men vi fick ju ändå se "ondskan-skolan"... ;)

2011-08-30 @ 12:43:07
URL: http://frukostera.blogg.se/
Postat av: Victoria

Sv: Jag förstår! Och jag var aldrig arg på dig heller. Vi skulle ha ringt till varandra istället, då hade vi sluppit missförstånd! Menmen, nu grubblar vi inte mer på det tycker jag! ;)

2011-08-30 @ 16:40:13
URL: http://frukostera.blogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback