Bröllopsmiddagen






Köksmästare Mats Eriksson bjöd på västerbottenspaj med Värnenlöjrom
och havskräfta. Dukningen ansvarde hovmästaren Anita Sahlström för.
Blommorna var gjorda va min mamma Eva.

Efter gästerna mött upp oss utanför Gransäter var det dags att sätta
sig till bords.





Caroline Clause, Johan Hagelin, Sara Hermansson



Gransäter fylldes till bredden

Fantastiska tal på skratt och tårar. Här styvfar Stefan. Tavlan ni ser
i bakgrunden är en bröllopspressent från den helt suvveräna konstnären
Sara Hermansson.

När jag smet på toa passade damerna på att pussa på min man :-)

Sen fick jag mig också en puss.. eller två ;-)

Till varmrätt bjöd köksmästare Mats Eriksson på helstekt hjortfilé med
potatisterrin, rostade rotfrukter, knaperstekta kantareller och
karamelliserad rödvinsås. Dryck till var Douglas Green.

Hjärtat överraskade med ett tal till mig. Så söt han är!

Sen var det dags för bröllopstårta. En sötsyrlig hallonprinsesstårta.




Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback