Måndagsmys på restaurang

img_1963 (MMS)

Vid två ringde hjärtat "Vill du åka inlines?" (hm.. vill jag plugga eller åka inlines? Självklart vill jag åka inlines, det är ju det bästa jag vet!) När jag kom hem snörde vi på skrillorna och åkte den långa vägen ut till Möndal där svängde vi av genom Toltorpsdalen och vidare ner till Linne. I Linne slog vi oss ner på ett fik och fikade. Sen åkte vi vidare till Avenyn och åt indisk mat på lyxrestaurangen Zaika. Det var helt sagolikt gott! Så gott att jag skulle vilja åka tillbaka dit nu direkt och äta allt en gång till fast jag är så mätt! Nu är vi i alla fall hemma igen. Inlinesturen hem var spännande med två glas vin i kroppen ;-) Planen för kvällen är att se filmen "I min vildaste fantasi" och äta fruksallad. Snacka om mysmåndag!


Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback