För att få resultat på gymmet krävs att ma...

img_1760 (MMS)

För att få resultat på gymmet krävs att man laddar sina depåer väl. Vad äter ni efter träningen?


Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: anna

jag brukar äta frukt (päron äpple eller banan som jag skivar eller passion, kiwi),som jag blandar med kesella och kanske lite nötter på. 2 kokta ägg, och en knäckemacka med smör och ost. (om jag tränar på em efter middag och det blir kvällsmål typ).

annat bra tips på matigare mellis är keso, avokado och kräftstjärtar!

=)

Postat av: Desiree

Lät riktigt bra det där! Kesella är ju toppen! När jag bodde i Norrland blandade alla muskelbyggare kesella med funlight. Kram

2011-04-06 @ 12:41:21
URL: http://tromigellerej.webblogg.se/gladajag/

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback