Dagens fyra glädjeämnen


Nummer ett: Jag har världens snällaste fästman. Nu i veckan när jag har tentapluggat
har han varit fantastisk. Han har städat, lagat mat, tvättat och kramat mig i massor.

I går när jag kom hem från jobbet hade han lagt ut papperslappar med pilar på golvet.
Pilarna ledde mig fram till en hemlig gömma där han ställt fyra flaskor av min favorit
dressing, mango-chili. Han e la för söt!

Nummer två: Mamma har fixat bröllops musiken nu. Kommer att bli pampigt!
Hon är så gullig min mamma, hon gör verkligen allt för mig. Jag är så stolt över henne.
När jag bli mamma ska jag bli precis som henne!

Nummer tre: En kund sa till mig idag att jag såg ut som en levande docka, en annan
att jag nog var Sveriges trevligaste kassörska. Gud va alla är snälla idag!

Nummer fyra: Nu bor Atena så nära så jag kan cyckla till henne!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback