Hjärtat närmar sig trettio


Idag var hela hjärtats familj här på födelsedagsfirande

Hjärtat hade lagat biffar med brunsås, lök, rårörda lingon och inlagdgurka.
Han var som vanligt noga med att göra allt i från grunden.

Alla fick sin beskärda del av kalaset, till och med lilla söta Dante.

Sen var det pressentdags. Hjärtat fick bland annat en jätte fin skjorta
och en otroligt vacker orkideé. Sen tittade på ett par hus som jag och
hjärtat är intressade av...ni vet man börjar bli vuxen nu och längtan efter
en trädgård och ett stort kök knackar på dörren.

Jag och hjärtat vill bo nära vattnet, nära göteborg, nära skog och natur.
Vi vill ha en trädgård med äppelträd och potatisland.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback