Burgarkväll både hemma och borta

img_1329 (MMS)

Burgarkväll både hemma och borta


Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Era

Hejsan!

Hoppas allt är bra med dig. Jag är en 17-årig tjej som skriver ifrån Jönköping. Har läst din blogg i ca 1 månad och hittade den när jag sökte på "juridik studenter" på google. Jag har velat gå juristlinjen så länge jag kan minnas. Jag går samhäll-ekonomi, andra året, men jag vet redan nu att jag vill plugga jurist i Göteborg så jag undrar om du skulle kunna berätta lite hur det är. Vilken linje du gick på gymmnasiet? Var det svårt att komma in? Hade du toppbetyg? Vilket universitet pluggar du på? Är det roligt? Är det svårt, krävs det mycket plugg, får du mycket fritid, hinner du med allt? Ja allt du kan/vill berätta (:

Tack för en jätte bra & söt blogg!

Mvh Era

2010-10-17 @ 21:31:06

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback