Brunch på Soho i Göteborg


I morse åkte vi ner på stan och mötte upp ett stort gäng kompisar för
att äta brunch på Soho vid kungsportsplatsen.

Söta Eva-Linn var så klart med

Vi blev hela tretton stycken till slut. Det var jag, Simon och hans flickvänn Bella,
Eva-Linn, Simons mamma Elisabeth, simons syster Sara, min gamla
komfirmations kompis Clara, min gamla gymnasie kompis Anna, min
bästa vän och bröllopstärna Rakel + hennes bror och hans flickvän. Samt
några till.

Maten var suverän. Vi fick allt! Smooties, pizzor, köttbullar, korv, ägg,
yogurt, sallad, frukter, ostar, pastasallader, pannkakor, kakor, pajer..
ja jag kan fortsätta hur länge, länge! Det kostade 159kr och värt varje krona!

Jag och min bästaste vän från Umeå, Rakel. Hon ska stå vid min sida nästa
år när jag ska gifta mig.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback