Tidig söndagsmorgon



Jag tog tidigaste tåget upp till Stockholm på söndags morgonen.
När jag kom fram åt jag en lunch på Frescco och granskade en årsredovisning.

Efter det åkte jag hem till min lilla syster som bor på Östermalm.
Det kändes trevligt att vara i Stockholm. Det kändes dock att jag hade
åkt norrut, för trotts att solen strålade så var det ganska kallt i luften.

På eftermiddagen kom sedan Louise pojkvänn Mattias över på besök.
Kan inte fatta att det var 2,5 år sedan jag träffade honom. (Han pluggar i Skottland)

Sen myste vi lite med Holly. Kvällen avslutades med att jag bjöd Louise på
en födelsedagsmiddag på Baresso.

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: underbaraclara

Ni är verkligen vackra ni systrar. Vad gör lollo? Pluggar eller jobbar?


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback