Lugnare än planerat


Skrev i morse att det var en lugn morgon och det visade sig bli en
lugn dag också!

Vid tio åkte jag ner till café Brogyllen och fikade.
Sen läste jag på lite om EU:s marknad. Vid tolv gick jag upp till Haga
och åt en mysig lunch på café. Efter lunchen satt jag kvar med en kaffe
och läste igenom mina anteckningar på internationellrätt. Tyvärr infann
sig aldrig riktigt koncentrationen så vid klockan halv två bestämde
jag mig för att ta en sväng på stan och ögonshoppa skor. Senare på
eftermiddagen lagade jag och hjärtat mat och sen åkte vi och tränade
tillsammans. Nu sitter hjärtat och förhör mig på rättsfall. Har nämligen
skrivit alla rättsfall, yttranden och viktiga principer på små lappar och
sedan kör vi som ett glosförhör - mycket effektivt!


Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback