En intensiv dag

Igår var det full fart hela dagen. Vid åtta tiden hade jag tid hos tandläkaren. Jag var lite nervös, men det hade jag inte behövt vara. Mina tänder var hela och fina.

Efter tandläkarbesöket tog jag en promenad ner till skolan. Det var tio grader och sol. Efter bara några hundra meter fick jag ta jackan i handen. Det var verkligen en vårdag.

Vid lunch gick jag ner till Nordstan och mötte upp M.F (min coola mentor). Tillsammans avnjöt vi en härlig, skrattfylld sushilunch. Vid två gick jag tillbaka till skolan för att ha fortsatta
eftermiddags föreläsningar.

Vid fyra var skoldagen slut och jag åkte över till Ringön för att köpa stålhätta gummistövlar inför ett arbete uppe i Stockholm på måndag. Efter det åkte jag till Foxy Sportsbar och körde frågesport med Z. Det var en jätte trelig kväll, vinet och maten flödade.


Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback