Midsommarafton


På fredagsförmiddagen körde jag genom det vackra värmländska skogarna
upp till Christian och Hendrik som hade midsommarfest.

Jag kom fram och solen strålade varmt

Chrisitan var glad och se mig. Vi har knappt träffats sedan lundastudierna

Vid två började sill-lunchen. Det var jag, tolv killar och två tjejer.

Stämningen var på topp direkt och vi sjön både snappsvisor och allsång

Efter lunchen bytte vi om till badkläder och gick ner till sjön

Det var som taget ur en Astrid Lindgren film







Vid halv nio var det dax för middag

Kvällen blev jätte trevlig. Vi åt gott, drack gott, skrattade mycket,
sjön allsång, dansade bugg. En succé!

Kvällens outfitt: min härliga, blommiga, ankel-långa klänning


Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback