Jaktprovet fixat!




Jag vaknade pigg som vanligt vid sex i morse och gick och väckte mamma
tillsammans tog vi en mysig frukost ute i solen

Tänk att få bo vid en sjö - Det är min dröm! Man blir så lugn och harmonisk
vid vatten. Se bara denna härliga morgon!

Efter frukosten gick jag och mamma en tur med Clarissa

När jag kom hem satte jag mig i solen och pluggade till jaktprovet.
Sen ringde mamma och sa att läraren var på skolan och att det var
dags att skriva provet - Oherre gud! direkt? -jajemen.. -Men det var ju
ett år sedan jag läste böckerna..

Men nu ska jag skryta för er! Jag fick bara ett fel av sjuttio frågor! wiiie!
Efter provet tog jag ett uppfriskande bad (årets första) och sen satte
jag mig i solen och läste. I kväll ska jag till Grythyttan på ett plåtningsjobb.


Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: sandman

vad duktigt!!!!! så grymt skönt att du klarade och med typ inga fel, kanon :) när får du jaga nu då?

2010-06-03 @ 19:49:31

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback