Grymt rolig dag!

Älskar mitt jobb - Det är det roligaste på jorden! Idag har jag, utrett en arvstvist, varit på konkursförhandling i tingsrätten, läst 13 årsredovisningar och gjort en graf på ett företags skulder. Dessutom har jag lunchat med min [inte biologiska] broder Arre på Skafferiet. Efter jobbet har jag tränat [träffade en kompis på gymmet så det gick faktiskt bättre än vanligt] och nu ska jag äta min avokado med dressing. Livet leker och jag vill bara skratta!

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Ida

Hej!



Jag läste att du pluggar juridik i Göteborg. Jag har sökt in nu till hösten med bor stax över 10 mil från Göteborg. Jag har försökt hur länge som helst att få tag på någon som kan svara på hur ofta jag "behöver" vara i skolan... Försöker nu med dig.



Ett ärligt svar från en student är det jag är ute efter. Hur många dagar i veckan är det nödvändigt att jag närvarar?



Ytterst tacksam för svar!

2010-06-23 @ 08:28:44

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback