Grattis Viktoria och Daniel! -Lyckan är stor en dag som denna!


Viktoria och Daniels bröllop var fantastiskt! Jag grät från Viktoria gick
in i kyrkan tills hon gick ut. Det vackraste i kyrkan var när de sa ja
och när Agnes och Björn framförde Daniels
kärlekshyllningssång till Viktoria.

Det var verkligen ett historiskt ögonblick idag och är så glad att jag
fick vara med och dela det med svenska folket. Jag känner mig helt
euroforisk och kan inte beskriva den lycka jag känner med ord. Kärlek
är enormt vackert! Längtar tills den dag då jag får stå brud!

Köpte en tårta, tände ett ljus, drack champange och drömde mig bort.
Jag är så glad - musiken var verkligen magisk - som tagen ur en disneyfilm
- enormt sagolikt och magnifikt! Jag önskar farfar hade fått sett detta!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback