Ett stort leende hela dagen


Idag har varit en kanon dag. Jag har lärt mig så mycket nytt! David på
jobbet har varit en ängel! Vid lunch var vi ett stort gäng från byrån som
tog lunch vid saluhallen. Solen strålade, lunchen var jätte god och alla
var på ett härligt fredagshumör. Efter jobbet mötte jag upp Atena och
åkte till Korsvägen och Heaven23. Göteborgs högst belägna bar.

Uppe på Heaven23 var vi ett gött gäng som möttes upp.

Det var fem tjejer från klassen, min bästa vän Simon, och hans syster Sara

Vi åt räkmackor, drack vin, skrattade..



Sen kom Evy och min blivande Svärmor Eva och sa hej

Sen blev det god dessert..

och sötsliskiga drinkar för hela slanten..

Vilken kanon dag det här har varit. Det gick kanon på jobbet. Fick skriva
överklanden, avtal om uppsägning, äta en super mysig lunch och sen
fick jag träffa mina härliga vänner och njuta av en fantastisk middag/afterwork.



Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback