Uppvaktning

Bloggandet har aldrig varit så bristfälligt som nu men jag lovar er att
snart blir det bättre. Det har varit så mycket nytt i mitt liv nu så jag har
helt enkelt inte haft tid. Ta idag och igår exempelvis. Igår cyklade jag
och hjärtat ut till Partille och fick lånelöfte av banken sen cyklade vi vidare
upp till Härlanda tjärn. Där sprang vi ett varv och avslutade med styrketräning
i skogen. Jag lovar er att det är jobbigt att lyfta stockar! När vi kom hem
blev det en snabb dusch och sedan ner på afterwork med tjejerna.
Ni förstår ju att man måste skvallra om ringar, diamanter, osv. ;-)


Idag tog jag och hjärtat lång sovmorgon och sedan åkte vi och käkade
lunch i Sävenäs. Efter lunchen åkte vi till gymmet och körde cross och
sedan ett hårt ryggpass. Efter träningen kom mamma och pappa och
vi åkte för att titta på en ny lägenhet. Lägenheten var fin, 73 kvadrat,
nära skogen - men det stora minuset var att man behövde renovera
badrummet direkt och lägger man 2,1 miljoner på en lägenhet vill man inte
behöva renovera det första man gör! Efter titten åkte jag och hjärtat och


åt pizza. Till vår stora överraskning kom hjärtats mamma och hennes man
Stefan och överraskade oss med en helt fantastisk bukett och ett super fint
uppläggningsfat. Vi blev så rörda och glada. Kvällen avslutades med en
1,5 h lång tupplur och sedan kärleksmuffins och kaffe. Nu har jag skjutsat
iväg hjärtat till jobbet och har suttit i en timme och svarat på alla gratulationer
på facebook. Tack till er alla! Blir så rörd av att alla är så gulliga!



Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback