Lördagshålligång


Efter en härlig dag upp vid Delsjön med hjärtat, Simon och Eva åkte jag och
hjärtat ner till en sportsbar i stan och såg matchen Tyskland - Argentina.
Jag hejar egentligen på Argentina för att jag tycker att de normalt spelar
roligare fotboll än Tyskland, men eftersom jag spelat på Tyskland som
vinnare i hela VM så gladde jag mig åt 4-0 bragden.

Sen mötte vi upp hjärtats syster Madde och hennes gubbe Jim och
hjärtats mamma Eva på Manjana för att äta en "Välkommen hem från
rodden middag".

(Själv klart började vi med goda passionsfrukts drinkar!)

Sen blev det sagolikt god spansk tapas - Vi beställde in 22 rätter!!!!

Se vilket matparadis!

Efter middagen gick vi vidare och satte oss på den helt otroligt mysiga
innegården på Magnus och Magnus. Det var en obeskrivlig känsla att sitta

ute i tunt linne hela kvällen utan att frysa. Det var en tropisk sommarkväll!



Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback