Trysil över nyår


Den 26 åkte vi upp till det norska fjällparadiset

hela familjen samlad

Efter halva veckan hadde gått, kom kylan, 21- i backen.
Men det hindrade inte oss från att vara ute från 9-16 man fick bara
pälstra på sig ordentligt.

hjärtat hadde på sig sina nya googels och var super cool. Han hyrde
skidor och hjälm och kör de sen som en kung på kant i backen

Underbart att sittliftarna har värmedynor!
Det var en härlig vecka med mycket skidåkning, god mat, UNO tuneringar.
Nu är 2010 här och jag är tillbaka i Göteborg. I morgon sätter
jag på mobilen igen efter 2 veckors uppehåll från verkligheten (Skönt!)

Årets nyårslöften blev:
* Socklöftet förlängs * Bli mer ekonomisk * Ta med ansvar i hushållsarbetet

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback