Sjukt sliten dag


Jag var så trött och sliten när jag vaknade i morse, trotts att jag tog
sovmorgon. Trodde nästan inte att jag skulle ta mig upp ur sängen.
I skolan var jag ett spöke. Under pauserna försökte jag ta powernaps
med huvudet på mina böcker. Efter dagens föreläsningar var klara
träffades gruppen för att förbereda rättegångsspelet inför nästa vecka.

När vi var färdiga i skolan åke jag och Anne hem till mig. Jag lagade
gryta med grytbitar, bacon, soja, tomater, balsamvinäger, salt, peppar,
lagerblad, spiskummin, och till det blev det ris. Medans jag lagade mat
så "pluggade jag"... läste på mina hollywood kunskaper

Anne däremot höll ställningarna framför FN:fördraget

När Anne gått hem var tanken att jag skulle åka iväg till gymmet - ja
jag till och med skrapade av bilen. Men sen tog det stopp. Tröttheten
infann sig och jag ändrade mig. Pretty woman och smootie.
De internationella
böckerna blängde på mig... men jag sket i det.
Nu är det Robinsson final!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback