Saker jag inte gillar


Hjärtat han är i alla fall snällas

Ibland får jag ett ryck och måste bara skriva av mig. Detta är saker som jag inte gillar:

* När folk kommer hem till mig och förkylda (Stanna hemma!!)
* När folk kommer över utan att ringa först och bara ringer på dörren
* När folk snackar skit om någon och det inte är befogat
* När någon stör sig på mig men inte vågar säga det rakt ut
* När folk ska lägga sig i mitt förhållande
* När folk ska ifråga sätta saker som dom inte har med att göra
* När folk blir sura när man inte har tid att vara med dom
* När folk inte värdesätter det jobb man gjort

Skulle vilja markera, men jag är en mes. Suck. Vad ska man säga? Jag gillar inte det du gör!
Du menar inget illa, du vill vara snäll, men jag känner mig olustig tillmods när du gör som du gör.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback