Så var man tillbaka till i verkligheten


Nu var julovet över och det skedde med besked. Igår efter föreläsningen
gick jag hem och plockade ner allt julpynt, packade upp mina väskor,

lagade god middag, städade och förberedde mig för förhandlingsuppgiften.

Idag har jag suttit med gruppen hela dagen och gjort en rättsutredning.
Sammarbetet var på topp och alla var uppvilade efter ledigheten. Vid
sex kastade jag in vanten och åkte hem och lagade middag. Nu ska jag
skicka in min CSN studieförsäkran och beställa min kurslitteratur för
den internationella rätten. Sen ska jag fundera över vilka fördjupningskurser
jag vill ta nästa år..

I morgon ska jag köpa tyg så jag kan få inviga min nya symaskin +
beställa en tid hoss frissan så jag kan fixa jullovets utväxt.

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: gotteochvi♥

sv; förstod nästan det =) Vi var här hemma hos oss med både min och Jimmy familj. Otroligt mysigt att få fira i vårt egna hus för första gången!


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback