Översättningspennan är min nya vän!


Den engelska kurslitteraturen från Oxford är spännade. Gillar att läsa
engelsk text även om det inte går lika fort som svensk text.

Till min hjälp, för att det ska gå smidigt har jag min underbara översättnings
penna. Den är så praktisk och snabb. (Går att köpa i Akademibokhandeln)

Föreläsningarna spelar jag in så jag kan lyssna på dom hemma och på
gymmet. Ganska skönt faktiskt att inte känna sig panikslagen om man missar
något dom säger för att man antecknar - man får mer än ett försök!

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Anna

Hej!

Måste bara höra med dig, har du köpt inspelnings prylen på akademibokhandeln oxå? :-)

Härlig blogg! mvh / Anna

2010-01-22 @ 12:13:01
Postat av: Desiree

Den har jag köpt på en elektronikbutik i Nordstan :-) finns nog lite överallt. Olika sorter. jag har en som kan spela in många timmar, man kan lyssna på den direkt med hörlurar eller lägga över på datorn. Trivs mycket bra med den!

Postat av: Anna

Tusen tack! :-)

2010-01-22 @ 19:28:46
Postat av: gotteochvi♥

men gud så smart grej! kan hända att jag lånar dessa bilder av dig nån dag framöver för att tipsa mina läsare om denna grej! hoppas det är ok!

2010-01-26 @ 19:25:10
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback