Mysig start på dagen


Vaknade vid nio av att hjärtat kliade mig på ryggen, sen fick jag både hårmassage och ryggmassage. Fantastiskt skönt uppvaknande må jag säga. Vid tio gick vi upp och frukost och sen åkte hjärtat iväg till Stefan. Själv satte jag mig reflektionsuppgiften som ska in på måndag. Vid tolv blev det ett besök på sushin och sen fortsatt jobb. Vid fyra kände jag mig klar och la uppgiften åt sidan. Nu är klockan snart fem och jag har käkat uppvärm oxfile med gräddsås och potatis. Planen är att dra i väg till gymmet och springa en halv timme.


Ser fram emot helgen. På fredag blir det stor sushimys här hemma med vin och lets dance. På lördag blir det jobb, ut och käka på resturang och sen bio filmen Snabba cash, på söndag blir det brunch och bodypump.
Speckad helg som vanligt!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback