Mycket att stå i!


Har varit en fartflyd vecka och jag har tyvärr inte haft tid att skriva så mycket
här. I tisdags åkte jag till värmland för ett fotojobb. Margit Meschler fyllde 90år
och skulle firas med pompa och ståt. Det blev koncert, häst och vagn, filmer
från hennes student på 30:talet och en stor buffe.

onsdagsmorgonen åkte jag trött hem efter 4 timmars sömn. Direkt från
tåget till skolan och in på föreläsningen fick det bli. Det är tur att vår nya lärare
i folkrätt är så trevlig att lyssna på, annars hadde jag somnat på fläcken.
På onsdagskvällen åkte jag och hjärtat och tränade tillsammans. Dock gick
det inte så bra för att jag hadde ont i magen.

Torsdagen började vid klockan fem med att jag skjutsade hjärtat till jobbet.
Sen åkte jag hem, städade lägenheten, diskade och pluggade i massor av timmar.
All kurslitteratur är på engelska nu och eftersom jag verkligen vill förstå vad jag
läser så är tempot inte så högt. Då är det bra att man är morgonpigg!
Mellan 11-16 hade jag sedan föreläsningar. Efter föreläsningen käkade jag och
drog sen till gymmet och sprang 30min och körde bodypump. På kvällen blev det
mys framför tv:n med proteinmilkshake

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback