Lyxig Cafe-dag


Uppstigning fem med kaffe, sen plugga på Bisquit

detta cafe bjuder verkligen på en super härlig atmosfär

efter förmiddags föreläsningarna om havsrätt blev det lunch med Johanna
på BlueMontain cafe i Linne. Salladen vi fick var super fräsch och god!

på efter middagen blev det mer föreläsningar och vid fyra slutade vi.
Jag och Anne behav oss till ett franskt cafe för att äta en bit mat och plugga.

Nu är vi färdiga för kvällen och jag har kommit hem. Är fruktansvärt
trött och hungrig. Hadde tänkt att jag skulle träna men det blir en
toast framför tv:n istället. Tur att jag kan grotta ner mig med en filt och
se på Paradise hotell.

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: gotteochvi♥

sv; tack så mycket! =) jag försöker njuta så mkt som möjligt då jag vet att detta förmodligen är sista gången jag är gravid MEN; det är såå lätt att längta tills man är sig själv igen och har sin lilla knodd i famnen =)

Postat av: Anna

Mycket fin blogg!

Har frågestund på min blogg, fråga gärna en fråga! Svarar på allting, oavsett vad!



www.annaemmelijohansson.blogg.se

2010-01-26 @ 21:23:44
URL: http://annaemmelijohansson.blogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback