Jag är King i köket


Köpt en helt underbar handmålad kopp på Cervera. (Love it!)

Suttit på blue montan cafe idag och pluggat med gruppen, vi skrattade mycket och
var jätte produktiva. När jag kom hem svängde jag med knäna och vips..


Inspiration inspiration och matsug. Blev en super god bondomelett: 3 ägg, 2dl mjölk, 1 dl grädde, 1 röd paprika, 1/2 squars, 1 grovhackad gullök, het korv. Bryn paprikan, löken, korven och squarsen. Blanda ner i mjölk/ägg blandningen krydda med salt och peppar. Häll upp i en skål så omeletten blir ca 4 cm på höjden. Strö över stark ost och grädda i 40 min. Servera med rukkola sallad, körsbärstomater och balsamico vinegrette. Mumma!


Jag har fettat mina läder stövlar i morse och dom ser ut som nya!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback