Helig semel:söndag


Vid ett pallrade jag och hjärtat oss upp ur sängen - för att inleda dagen
med en morgon semla - vi får helt enkelt inte nog!

..sen damsugade jag lägenheten och funderade hur jag skulle lägga upp
veckans kommande plugg. Har inte så mycket tid eftersom det är rättegång
på onsdag, på torsdag är det juristbankett och på fredag jobbar jag..

Efter jag fått upp en liten plan med 2h/plugg per dag la sig hjärtat och
jag och degade i soffan framför tv. Vid sex fick vi dock masa oss upp och
laga lite käk för vi hade bjudit över Simon på middag.

..nu har vi käkat lite äppelkaka och ser på filmen Year One. Snart
blir det är krypa till kojs - för att stiga upp tidigt tidigt i morgon som vanligt!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback