Godmorgon


Milkshake till frukost - det är lent och gott för en sårig mage!

Haft väldigt ont i magen den senaste veckan och jag har bara mig själv att skylla för mitt levene. Godis, vin, sena nätter, ja ni vet inga rutiner och magen säger stopp direkt. I natt vaknade jag och kunde inte somna om, sånt är så jobbigt. Ska ta det lite lungt idag, så hoppas vi att magen repar sig till morgondagens skoldag.

Titta vilka fina ljus kajsas morfar har gjort till mig! Jag har satt dom
i sovrummet nu - Houngsdoft är inte fel!

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Kajsa

Tror visserligen inte någon av dem läser din blogg och blir upprörd, men det är morfar som pysslar med bin och sånt.... =)

2010-01-17 @ 19:39:20

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback