Bodypump


Hjärtat och jag drog på bodypump. Det var sjukt jobbigt och jag kommer garanterat ha träningsverk i morgon! har blivit sjukt taggad på träningen nu. I morgon har jag bestämt mig för att gå och simma. Dessutom ska jag inviga min nya symaskin och börja sy lite örngott. Sen ska jag till frissan för att till sist jobba. Nu ska jag se en maffikomedi på femman och käka chips och dricka sydafrikansk rödvin. Är sjukt trött efter en intensiv plugg vecka. Kommer bli skönt med en sovmorgon i morgon!

Någon som är sugen på att hänga med till simhallen och simma en halvtimme i morgon?

Desiree´s kesella glass:
1/2 burk kessella jordgubb/lime, 1,5 dl
apelsin och passionsfrukts jose, 1 dl frusta små jurdgubbar, 1dl frusna
annanasbitar, 1 dl frusna mangobitar, 1 dl mjölk. Mixa allt med stavmixer.
Servera direkt. Super fräscht och inte alls så där sötsliskigt som desserter
kan vara.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback