Små kärleksfulla gester


Det finns små saker som hjärtat gör som jag bara älskar. Jag

tror inte att han är medveten om hur mycket jag tycker om dessa saker
och jag tror att han gör det per automatik.


* När vi har kört ett hårt träningspass ihop, håller han upp handen för att
vi ska slå våra knogar mot varandra. (vi är ett team känsla)

* När han ligger i tv soffan och jag kommer hem, öppnar han upp famnen
och ber mig alltid komma och lägga mig på hans bröst (en känsla av trygghet)

* När vi har gått och lagt oss, kryper han alltid tätt in till
för att jag ska få somna sked. (en känsla av närhet)

* När jag står och diskar kommer han och kysser mig i naken och stryker
mig över ryggen (en känsla av tacksamhet)

* När jag ska och titta på hans matcher ger han mig en slant att köpa
fika för ( en känsla av omtanke)

* När jag kommer hem från skolan, står han med maten klar, allt är
diskat och han är på ett strålande humör (en känsla av kärlek)

Det är de små gesterna som får mitt hjärta att slå lite extra

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback