Soliga dagar och saknad efter mamma och pappa


Söndagen spenderades uppe i Delsjön med mamma och pappa. Vi tog en
fika på Bertilssons Cafe och gick några slingor och vid två tiden körde dom hem.
På kvällen hyrde jag och hjärtat två filmer och bäddade ner oss framför
tv:n med det sista påskgodiset.

På måndagen strålade solen lika starkt som de tidigare dagarna och
jag hjärtat och hjärtats mamma Eva tog en tur uppe i Delsjön.
Efter halva vägen stannade vi till för en salladspaus och sedan svängde
Eva av hemmåt. Jag och hjärtat hade bestämt oss för en heldagstur.

Så här läckert ser det ut på "Spången" vid stora Delsjön

Sen satte vi oss och solade. Det var 15 grader och vindstilla. Det var som
en sommardag fast bättre för det var varken barnskrik, myggor eller ormar.

Kvällen avslutades med att jag somnade i soffan och missade min träning.
Det var riktigt skönt och som ni vet "Solen suger"

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback