Överaskning lyxweekend i skärgården


På lördagsmorgonen frågade hjätat om jag ville åka ut i skärgården och
jag tyckte det lät som ett helt underbart förslag.

Vi åkte ut till Saltholmen och tog första bästa båt som gick

När vi kom fram gick vi en sväng på ön och när vi efter ett tag passerade ett
litet hotell föreslog jag att vi skulle stanna och ta en fika.

Hjärtat nappade snabbt på förslaget och vi slog oss ner i solen

Efter fikat kunde hjärtat inte hålla sig längre och avslöjade att han
hade bokat en gourme-weekend på hotellet. Jag förstod först ingenting
och trodde att han skämtade med mig.

Men det gjorde han inte! Eftersom solen strålade och maten skulle
serveras vid sju tiden så tog vi en härlig två timmarstur runt ön.

(Våren har kommit till den Västra Götaland)

När vi kom tillbaka till hotellet checkade vi in på ett
jätte mysigt rum med havsutsikt.




Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback