Glad idag


Gud vilken härlig dag det har varit idag. Dagen började med en sovmorgon
till åtta och föreläsningar från nio fram till lunch. Kan inte tro det men jag tycker
faktiskt att skatterätt är roligt!

Vid ett gick jag Atena och Johanna och tog en super mysig lunch på Kosmos.
Vi bubblade alla tre och satt och njöt av maten i en och en halv timme.
När vi var mätta, belåtna och tömda på skvaller gick vi och satte oss och pluggade.

Vid sex hade jag och Atena lyckats klämma massor med godis, fixa en
blind-date till Simon och skratta oss till magknip och vi beslöt oss för att
det fick vara bra med plugg för en dag. Väl hemma åkte jag till
gymmet.

Nu är jag hemma och ligger med hjärtat i soffan och slö tittar på Efterlyst.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback