Fredagsmys


I Fredags var jag ledig från skolan och åkte ner på stan för att luncha med C

Det blev en jätte god GI:burgare på Kosmos

Vid fem var det sedan dax för en afterwork efter en lång dag på stan.

Jag och hjärtat mötte upp Atena, Mattias och Simon på FirstG

Efter några glas vin begav vi oss vidare till Lilla Tavernan

Alla var laddade på en grekiskfest med vin och fetaost

Jag och hjärtat ville visa våra vänner en riktig grekispärla. Vi har ju
som ni vet varit i Grekland tre år i rad och älskar den grekiska matkulturen.

Efter middagen gick vi vidare och dansade bugg på Oakleys hela natten.

Mattias och Atena sov hos oss och på morgonen åt vi en mysig
lördagsfrukost tillsammans.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback