En härlig dag


Nu ska ni få höra om min dag. Dagen startade med mysfrukost med
hjärtat. Vid nio fick jag skjuts ner till skolan. Mellan nio och tolv hade
jag sedan föreläsningar i skatterätt.

Vid ett gick jag Johanna, Erika och
hjärtat och åt lunch på Sjöbaren i Haga. Det var supergott och
trevligt! Efter lunchen gick jag och satte mig och pluggade några timmar.


Vid fyra tog jag en härlig promenad hem från skolan. Solen strålade
och jag kände mig lycklig. Tänkte på hur mycket jag älskar juridik.
Vill inte att pluggandet ska ta slut! Men man får tänka på allt det
roliga och spännande man får ta sig an efter skolan är slut.


Väl hemma hade hjärtat lagat kålpudding med brunsås och lingonsylt.
Efter maten kom Simon och hämtade mig och tillsammans körde vi
ett riktigt långpass på gymmet. NU är jag hemma, har duschat, ätit
kvällsfika och ligger i hjärtats famn.


Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback