Tentadag med lyxig lunch avslutning


Morgonen startade med plugg klockan 05.00. Som sagt smid medan järnet
är varmt... hur varmt det nu var i morse klockan 05.00 är frågan.. tror
nog bara att det var kaffet som rykte faktiskt. Sova kan jag göra i ett annat liv.

Efter ett härlig fat med hallonfil och efter att ha skummat mina anteckningar
åkte jag ner på skolan för att skriva tentan. Tentan tog 3 timmar och jag satt
hela tiden. (vilket är mycket ovanligt - brukar bli rastlös och vilja gå efter 40 min)
Hur gick tentan då? Jävligt stabilt skulle jag vilja säga. Jag har pumpat min
hjärnan till bredden och jag kan mycket. Mer tid än det jag lagt ner hadde
jag inte kunnat lägga ner. Sen får vi se om jag gett examinatorn det han vill.

efter tentan åkte jag Anne och Johanna hem till mig och lyxade till det
med sushi till lunch. Sen satt vi några timmar och pluggade extern
redovisning (paralellt med att jag tvättade). Nu är flickorna hemma hoss
sig och jag ska plocka upp den sista tvätten. Sedan blir det ett gärn på
gymmet. I kväll ska jag lära extern redovisning tills ögonen trillar ut och
sen ska jag sova riktigt gott för i morgon kör det igång igen.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback