Sista rycket..


(Idag såg jag ut så här. Mammas gammla jacka, mina läderstövlar och

min favoklänning med blommor) Idag hadde jag föreläsningar fram till
lunch och sen satt jag Anne och Jhanna och pluggade flitigt fram till fem.
Vid sex var det middag hemma och sen fullt ös igen.

skulle ha tränat med simon vid 8 men jag kände att jag inte hadde tid,
men främst av en annan orsak som jag ska berätta om senare.

nu sitter jag och "pluggar".. eller rättare sagt ser på lyxfällan. Ska nog
knoppa snart för tänkte starta före tuppen i morgon. Det bästa som
har hänt idag är att jag pratat med min syster i 40 min vilket var mkt
trevligt och det roligaste som sagts är "Jag har förkylda tuttar". Dagens
skratt var att jag och Anne konstaterade att killen framför oss i föreläsnings
salen hadde tupe.. ja nu vet ni allt. Sov så gott!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback