Poletter trillar ner tackvare underbara kamrater


Nya kryddor till samlingen. Jamaican Jerk och Liquid smoke.
Kryddor är så roligt och man blir så taggad på att laga mat om man
har roliga kryddor att laborera med!


Måna frågetecken har rätts ut idag. Min avsaknad av livserfarenhet har strålat igenom och jag har önskat att jag var 40 med ett långt händelsefult liv i bagaget. Självklarheter för vissa,  har varit en dimma för mig. Men nu är jag på G igen och det är tack vare att jag först renskrev mina föreläsningsanteckningar noga och att Anne och Johanna satt med mig i två timmar och gick igenom frågorna som vi hadde i balans och resultaträkning.

Kommer man klara detta? Än är det osäkert men mitt hopp har stärkts. Tack tjejer för att jag kan fråga er om allt! Nu ska jag skriva lite sammanfattande ord på datan sen ska jag hem laga mat, kanske dra på gymmet (Vore såå skönt, var så länge sedan man fick svettas ordentligt). Sen blir det Hells kitchen vid 22.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback