Plugg med blodpudding


Tog en liten sovmorgon i morse till 6 och gick upp med hjärtat och åt frukost. Sen åkte vi in till stan tillsammans.
På skolan mötte jag upp Johanna och tillsammans satte vi oss i bibblan och läste till lunch. Efter lunch hadde vi föreläsningar fram till fyra. Dagens ämne var handelsbolag och enklabolag. Det var intressant och jag tyckte föreläsaren var inpirerande. Efterskolan tog jag och Anne följe hem på spårvagnen. Väl hemma blev det

blodpudding och nått skitprogram på tv. Jag tittade på aktiebolagsboken men orkade verkligen inte öppna den. När läsanvisningarna är för omfattande blir jag som parallyserad och gör ingenting. Nej istället ska jag nu se 2 and a half men och dricka kaffe. Hjärtat rullar in hit om en timme och då ska vi åka och träna tillsammans.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback