Nu ska vi se om nätet håller


Det har varit när till stiljte på pluggfronten idag. Viljan har funnits där men
hjärnan har varit full. Dagens framsteg har blivit att "tagga" mina böcker. Dvs.
Tycka in massa färgglada lappar med stickord så jag hittar bättre. Åkte hem
tidigt från skolan idag, kände att inte ens kaffe hjälpte och då är det dags att
kasta in vanten. Sen jag kom hem har jag mest flytit runt. Tänkte ett tag ringa
EM och fråga om hon var sugen på en promenad men det rann ut i sanden.
Sen fastnade jag framför "Vad blir det för mat" med Pär Moberg. Nu ska jag
ta mig en till macka och invänta hjärtat som droppar in vilken minut som helst.
Ps: I morgon är det tenta. Håll tummarna för mig. Efter tentan blir det sushi
och tvättning. Man skjuter lätt upp alla måsten här hemma när plugget är så
intensivt så nu har jag lite att ta igen. Är dock stolt för i morse såg jag till att
smörja in mina läderstövlar med fett. Mamma du kan vara stolt!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback