Mitt internett kommer att vara kajk i en vecka nu

Internet har fått svininfluensa. Vi får se när det repar sig. Annars då? - jo tack. Helgen blev inte som planerad men ändå en höjdare. Fredagen blev det plugg fram till elva, på lördagen blev det internet jakt, vm och filmen Gran torino (Som var en höjdare!), söndagen blev det inläsning av studiehäftet på ljudband, träning med hjärtat och simon och sen söndag middag på Le Terrazza (En italiensk resturang nära skandinavium - super gott och lagom stora portioner) När vi kom hem på källen såg vi "the best of på spåret" och Den utvalde samtidigt som vi invigde våffelgärnet genom att göra varma mackor. Idag (måndag) gick jag upp tidigt och färdigställde mina ljudband. Sen satt jag på spårvagnen och lyssnade när jag skulle åka till skolan. Sen har vi haft två kanon föreläsningar där allt som åtstod att falla på plats föll på plats. Nu känner jag mig helt med i matchen.. nu väntar lite hets plugg idag och i morgon sen gäller det. Jag är laddad, taggad och välförberedd! I kväll blir det träning vid halvått. Vi ses kanske där!?

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Kajsa

Men säg inte att du förstår allt, jag blir ju jättenervös. Det enda jag tyckte vi kom fram till idag är att rättsläget är oklart. Och det känns ju betryggande.... inte!

2009-09-07 @ 18:40:03
Postat av: Desiree

Jag fattade entligen hur de olika problemen hänger ihop, du vet separationsrättsfallen, borgenärsskyddsfallen, omsättningsfallen. Den schematiska skissen blev som en blixt från klar himmel. PS:dont worry babe jag vet att du är gyrm, kommer att gå kalas!

2009-09-08 @ 07:41:10

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback